Thursday, December 1, 2011

tolong dengar penjelasan saya

awak..mungkin saat ni awak da pun membenci saya...awak tak bagitau saya..tapi saya boleh rasa..tapi apakah yang membuat awak benci saya..saya kawan awak ok..da sepuluh tahun kite kenal..tak kan semudah itu untuk awak benci saya...

apa awak tidak mahu dengar penjelasan dari pihak saya...hanya dengan mendiamkan diri, awak da boleh nilai yang semua kesalahan adalah bermula dari saya??apa awak langsung tidak sayang akan persahabatan kita??

awak sangat jahat la kalo awak sanggup letak semua kesalahan dan beban hanya pada saya...awak patut tahu apa yang berlaku sebenarnya..bukan niat saya untuk bertindak seperti kebudak-budakan...saya bukan seperti itu..awak patut tau sapa saya...

saya tau la awak sayang dia..dia orang penting dalam hidup awak..tapi apa saya ni tak cukup penting untuk awak??..siapa saya selama ni..awak tolongla sedar..saya kawan awak..ye, saya tahu kita pun hanya jadi rapat baru-baru ni...tapi bagi saya persahabtan ini sangat penting..

saya tau memang nampak macam saya pentingkan diri sendiri kan..memang nampak saya macam nak cari pasal ngan orang kan...tapi saya buat bersebab...takkan bila orang buat saya, saya nak buat diam juga..saya tercabar...saya pun ada ego ok...

awak..kalo betul awak nak benci saya, saya redha..itu permintaan awak..tapi sekurang-kurangnya sila la bagi saya peluang untuk perjelaskan segalanya..awak jgn la simply judge saya..

kalo awak masih anggap saya kawan awak, tolong ask me something..jangan terus mendiamkan diri dan terus menjauhkan diri dari saya..tak adil ok untuk saya!

2 comments:

  1. situasi awk dah saya alami...sabar yek..

    ReplyDelete
  2. nasha sanza..terima kasih awak...saya akan terus bersabar..:))

    ReplyDelete