Friday, December 16, 2011

brother FERIZ OMAR(FO) terbaik~

assalamualaikum w.b.t...
hai readers...hope kalian sihat ok~

nak tanya ni..ada tak sesiapa yang masih tak kenal siapa FERIZ OMAR aka FO ni??
kalo ada yg tak kenal..jom kita berkenalan eh dgn beliau~

ni la FO..aku admire kat bro ni~hehe


serius la aku cakap...bro ni terbaik kot..nak tau x kenapa aku cakap terbaik..korang check it out ni~~

Presiden
Pertubuhan Profesional Melayu & Pewaris Bangsa (ProWaris)


Kolumnis Tetap untuk Ruangan Feriz Omar, Utusan Malaysia (setiap Selasa)


Penuntut Tetap - Yayasan Kepimpinan Perdana


Mantan Ahli Jawatankuasa Pemuda UMNO Johor Bahru


Pengerusi Gerak Gempur BN-UMNO Bahagian Johor Bahru 2004 - Meraih Majoriti Tertinggi PRU11


Bekas Pengacara Program Bicara Tegas, Hujah, TV9


Pengiktirafan Tertinggi :

1994 - Mewakili Kepimpinan Pelajar Antarabangsa dalam Pertemuan DiRaja dengan Ratu Elizabeth England II untuk membincangkan isu politik dan ekonomi dunia.


aishhhhhh banyak lagi la cite best pasal bro ni..korang search je nama dia kat google..
confirm banyak info keluar...


haa sebab tu la aku admire dia..bukan sebab dia ensem ke ape ek..heheh..
agpun dia ni laki orang..aku x kaco..hik2..ok kidding*


aku memang respect la kat bro FO ni..aritu aku pergi dengar talk dia kat UITM PUNCAK ALAM pun...
aku da jatuh cinta dengan dia..cara dia sampai kan talk dia memang terbaik..selama beberapa jam
dia berceloteh, aku memang tak mengantuk..even tajuk talk aritu more kepada politik, which is aku kurang berminat, but then, still boleh buat mata aku bertahan...


bro, u d best la..hope dapat jumpa abg feriz lagi nanti ok~..


abang adalah pembakar semangat saya untuk terus berjaya.insyaallah~







p/s: ce cari mane gambar aku dalam ramai2 tu..hahah~..kalo ada yg jumpa, anda emmang hebat,saya sayang anda lebih!

2 comments:

  1. Assalamualaikum Ikah, tq for the promo. Once you are a brother or a sister, we will remain as brothers and sisters forever ... FB Feriz Omar

    ReplyDelete
  2. ok thanx abg feriz..:))..we will remain as brothers and sister forever..~

    ReplyDelete