Tuesday, December 20, 2011

kenangan pulau.



serius aku benci gambar kat atas ni.aku benci sebab aku terpaksa ingat semula semua kenangan2 aku kat pulau ni. aku tak suka sebab aku akan rasa sedih.rasa sedih yang terlampau.

tapi hampir tiap2 hari aku asyik teringatkan keindahan pulau ni.hari2 hati aku meronta ronta untuk pergi ke pulau itu semula.terlalu banyak kenagan untuk aku kenangkan.dan terlalu susah untuk aku lupakan setiap kenangan yang tercipta kat pulau ni.

entah kenapa.semakin aku ingin melupakan semua kenangan di pulau.semakin kerap pulak dia muncul dalam ingatan aku.aku benci.aku benci sebab asignment yang berkaitan dengan pulau ni tak pernah habis.as long as asignment ni aku tak settle kan, semakin aku sakit ati.semakin aku sedih.

aku taknak air mata aku mengalir hanya untuk sebuah pulau.kisah sebuah pulau yang tiada penghujungnya.kisah yang aku coretkan sendiri yang akhirnya memakan diri aku sendiri.

tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.........

aku juga rindukan pulau ni.aku rindu sangat.aku rindu persekitarannya..aku rindu penghuninya..aku rindu suasananya..aku rindu kicauan burung..aku rindu kehidupan di pulau..dan yang pasti,aku rindukan ciptaan tuhan yang terindah...ya..aku rindukan dia.....

sakitnya hati aku untuk kenangan sebuah pulau ini..sakittttttt...:((

No comments:

Post a Comment