Sunday, April 17, 2011

SAYA RINDU NAK PRACTICAL LAH..~

muka dak ngah rindu..hik2..cmni ek??..dushh byknyer jerawat saye!

arini baru 18/4..means aku kne tgu ag sebulan ag tuk practical..apsal cm tbe2 x sbr gile ek nk g practical..padahl b4 ni bapak la x ingin aku nak wat practical..sakng mula la...nak sgt2...
aku rindu kan mereka2 di shahzan inn..huhu...agak2 nty HR nak anta aku at department mane ek?
hope dpt masuk FO smula...x pun FnB...erm actually x kisah sgt anta aku at dept mne pun..yg penting bukan KITCHEN ok..bukan nyer aku mals nk blaja memasak..tp siyes..malas nak hadapi double pressure...senior at situ pesan at aku if boleh tolong jgn pilih kitchen..otherwise aku akn double stress...keje bertimbun2..especially dak2 practical ni..sume bnde ko kne wat...aku ni da r x mahir sgt keje2 at dapur..kang silap2 ader aku kne marah ngan exec chef..uishhhh x sggup gue!....korg doakn aku x masuk kitchen tau..nightmare~huhu...




p/s:..nak selitkan gmbr org2 yg aku rindu..khas untuk tatapan korg,,,

HR manger a.k.a Abang mat~

sahabat baik a.k.a hakim~

akak kesayangan a.k.a kak ira

GM katernye a.k.a abg zali wif his cute daughter..

paling saya rindu a.k.a kak hani..


note:..erm agak2 dorg rindu saye ke x ek................

No comments:

Post a Comment