Friday, April 22, 2011

mood nak exam sudah tiba,,.hahhah...kunun!

adakah ini muka orang semangat nak study??langsung tidak!
picture ku diedit habis-habisan..hehehe..muka x cantik memang kena edit selalu..hehehe...(tp aku masih bersyukur ek!)..sebab muka ni pun ader je orang suka..hahhaha...(over gile ko)...

ketibaan rasa seperti mahu semangat study..kunun nya mahu dapat dean list dis sem...but ntahla..study pun nath ke mana...seminggu berlalu camtu je...tanpa buka buku..huhu..bukak mukabuku ada la..ntah pape kan...loklak je lebih...dushhhhhhhhhhhhhhhh~

dengan ini saya nurul atikah ingin mengarahkan bahawa saya harus semangat studi!..saya mahu kalahkan SI DIA...huhu..

malulah kalah ngan die...padahal kos yang dia amik ag susah dr aku...aku nye kos ni alahai..orang pandang pun nak xnak je....(jeling pun x ikhlas)..huhuhu...

tapi bersyukurlah...aku masih belaja jugak..tidak hanya duduk di rumah menunggu mereka2 yang bernama lelaki masuk meminang..kan2....hehehehe..

ok la..aku cam da melalut ntah ke mana kan...hahhaha...blah~

No comments:

Post a Comment