Monday, April 18, 2011

lelaki org?..sori not my taste~

saya x terima laki orang oke!

saya sgt marah.benci.geram.sebal.dgn mereka2 yg sudah menjadi suami plus bapa tp masih
tidak puas dengan ape yg mereka dah miliki..saya cukup x suke oke.
saye xtau knape.tp incident sye diganggu laki org da bpe kali terjadi kat saye.
x phm netul la sye dgn mereka2 ni..smpi kan ader kwn sye ckp, muka sye ni mmg muka taste
laki2 tua?ish ader ke patut..ape kurang cantikkah muka saya ini..hahh..(poyo sebentar)..
kdg2 tu kata2 kwn sye tu wat saye terpikir 3-4 kali gak la.,
bkn ape..setakat ni kan..mmg mereka2 yg da berumur la yg ramai duk usha saya..
tp mereka yg masih bujang n muda2 x berkenan ke kat saye ni?huhu...memikir sebnetar..
ni la muke yg asyik kne kaco ngan org tua...SI DIA tolong msuk meminang cpt oke!


ok skang saye nak share pglaman2 saya diganggu oleh mereka2 yang sudah berumah tangga..

1) diganggu oleh kazen sendiri
   - siyes saya x sgka die sggup wat sye macam ni...mula2 die duk msg sye tnye khbar..n as a kazen
yg sgt baik n xnak dicop sombong, saya reply meseg dia.ye la kazen duk tnye kabar,
xkan xnak jwab plak kan..then after few messages..sye stop..coz nak study..igt ag,,
time tu ngah final exam ASASI..tp x lame pastu..die keep message me..if x jwab, akan kol..
oh lupe nak gtau..first message, die ada gtau nk dtg melawat sye kat kolej..
sye ok je if coz igt die akn dtg ngan wife die...huhuuhu
ade satu malam tu, malam b4 die nak dtg lawat sye, dia keep calling sye.saya da mula rase
rimas,.sekali tu saya angkat,n tnye nak ape..die ckp xder pape..sje2 nk borak2 ngan saye.
ape kejadahnye..x pnah2 b4 ni wat cmtu kat sye..then sye stop calling tu dengan alasan nk
tdo..aishh tp pakcik ni x phm bahasa..tepon ag..sye tnye nak ape..die ckp die bosan..coz isteri
die xder nak teman kan die..siyes..what the flower la pakcik ni..nk mgmuk je...
pas da tau reason he keep calling me..saye decide tuk off phone..sng x yah diganggu..

2)diganggu oleh tettttt
  - ni kes yg paling menakutkan.gile ape ko duk tepon aku kan.x pnah2 palk tu..buang tebiat
ke ape ni..adushhhh...tgh2 malam pun duk tepon aku..sye mula2 tu cam bese r x sedar pun
akan niat buruk die tuh. then after he keep calling n text-ing..sye mula sedar..ni org mesti
kes ngan kazen tu..huh..kes ni berlaku time die duk sorg2 kat umah bru..wife n anak2 die kat umah
lagi..dats why die cri sye,kebosanan la tuh..or in other worg ngan kegersangan..ko pehal cari
aku...boleh dikatakan hari2 die tepon sye..tnye da mkn ke blum..ajak kua mkn sme2 la..gile ape..
panah sekali tu..sye ngah kuar ngn housemate..then die kol..die ckp nk blnja makn.
then sye ckp la..ikah rmi ni..xkan nk blnja sume org kan..hahah..die pun x jd nk ajak..
padahal sye tpu je die.mals nk kua..dat time ngah kuar berdua je...gile kan...

3)diganggu oleh owner pusat tuisyen at puncak alam
  - haa kes ni bru je ag berlaku kat sye..sebulan yg lalu...mase tu sye ngan duk kasi flyers kat
pnduduk puncak alam..tuk promote kiteorg nyer car wash event. then terkasi la kat sorang pakcik
ni..die tgk la flyers tu..tnye bla bla bla...then tbe2 die ckp apsal x letak no phone..
nty senang la org nak tnye pape kan..so die pun suh la sye kasi no phone sye..since sye adalah pengarah
event ni..sye kasi je la..sebab time tu pikir nk jge customer.tup2..2-3 hari pastu ader la
no yg x dikenali kol sye...n tnye sal event sye tuh...erm tp pakcik ni sme je yg yg len2..mula2 je
duk tnye sal car wash konon..padahal mmg ader niat lain..nak test market la tu kan!adushh
ceq ag jd mgsa,.pnt2...boleh kan die duk ckp die syg sye la..bla bla bla..helo pakcik sye bru je kanl
awak kan..ang duk tnye soalan ngarut lagu tu wat pa?...lu bikin gua panas la...
korek punye korek..pakcik ni pun ngan kegersangan coz bini die xde kat puncaqk alam..bini die nun
jauh kat jhr..bedebah nyer pakcik...aishhhhhhhhhhhhhh..

kesimpulan:..

1) isteri2 kat luar sane tolong jgn tinggal kan suami anda keseorgn...
2) jgn duk layan mereka2 yg bersuami ni...bahaya..ayat manis gile
3) kepada sang suami, ingatlah isteri anda..
4) aishhh SI DIA tolong masuk meminang saye skang..sye da pnat kne kaco nagn laki org

No comments:

Post a Comment