Sunday, April 17, 2011

BLOG ANDA TERPESONG JAUH OKE!

motip letak pic ni?erm xder motif..haha


saye sgt suke rindu nak gune ayat terpesong..hahahah...last digunekan ialah time skolah dulu haahaha...besenye an cikgu BM akn ckp "karangan awak sgt jauh terpesong dr tajuk"..hehehe..now da tbe mase tuk sye gune ayt terpesong ni...hahah..(cam specila gile je kan ayat terpesong ni) ahaks...
huh?blog pun leh terpesong?bia betik???
ye sgt btul..nak tau knape??..sebab nawaitu mase sye mula2 creat akaun blogger ni sebab nk luahkan perasaan saye sal "die" je..ala2 kisah kau dan aku la ni..hik2...last2 kan cam bosan je ari2 nak tulis entry sal benda alah tu..hubungan kiteorg x kemana jgak..cmtu jgak..huhu..so drpd aku bia blog aku ni berhabuk..(mals nk wipe blog aku boleh?) baik aku buat entry2 yg lgsg xder kaitan sal "Die" kan..at least berasap gak la blog aku..hik2....
so strat from now..secara rasminya aku nk umum blog aku ni bkan akan berkisarkan "kisah kau dan aku"..tp pasal pape sahaja yng berkaitan ngan aku..hehehe...

p/s:..tp x bermakna awak x special da untuk sye tau..just sye x nak blog sye berhabuk sgt..hik2....
awak tetap lam ati sye lah...xder blog sal awak pun..sye still igt our memorable moment..hik2....jiwang seh!

No comments:

Post a Comment