Friday, November 11, 2011

seram gila apartment tuh!

selamat petang dan hai..aku tengah tengok sukan sea ni haa,,tapi cam x seronok je...bosan..aku tak suka sangat karate...kalo acara balapan ke gimrama ke bola ke aku suka la...cam karate ni mmg xleh nak fokus beria la..huhu...disebabkan aku bosan, aku terasa cam nak update blog ni..heheheh

korang pernah dengar cite seram tak...kompem pernah kan..cite2 seram kat ostel tu memang wajib ada..hehehe...kat rumah2 flat apetah lagi kan...hahah...kali ni aku nak cite kisah seram kat apartment..ehhe..
erm apa beza apartment ngan flat ek..*tetiba~...sebab bagi aku, cam sama je..huhu..

cerita dia camni....

aku ni menyewa la kat area apartment sekitar....emmmmmmmmmm xnak bgtau la..nty takut ada junior2 aku xnak menyewa kat area sini plak..huhu...tapi kisah ni bukan berlaku kat apartment aku la...apartment clasmate aku...dia ni menyewa kat atas bukit..cam aku kat area bawah la...

dulu, takde pun dorang kecoh2 sal kene kaco ke..nampak hantu ke...baru2 ni je la dorang kecoh2...tapi rupanya da lama dorang nampak kewujudan pontianak ni kat rumah dorang..cuma dorang xnak heboh la...

aku cite sikit je la ek..nak cite sume, rasanya memang panjang gila la entry kali ni..huhu

KISAH PERTAMA~
aminah bukan nama sebenar, terjaga dari tidur dalam pukul 3-4 pagi macam tu..sebabnya si aminah ni nak pergi ke toilet..tetiba terasa nak buang air...then aminah nampak, roomate dia, kiah bukan nama sebenar sedang lena tidur di sebelahnya...aminah pun terus pergi ke toilet di luar biliknya...baru je nak masuk ke dalam...tetiba aminah nampak si kiah sedang lena tidur di ruanng tamu...aminah terkejut..tapi dia wat tak tahu je la...sebab dia da boleh agak something goes wrong somwhere..huhu...pastu aminah terus je masuk bilik...then, tengok si kiah takde pun dalam bilik sebenarnya...keesokkannya, si aminah ni konfemkan la semula ape yang dia nampak semalam...amianh tanya si kiah.."ko tido kat mane semalam?"..si kiah bagitahu yang dia tdur di luar...means sape la yang kat dalam bilik tu...huhu....pikir2kan dan selamat beramal!

KISAH KEDUA~
kisah ni pun berlaku kat aminah...since aminah ni memang mudah nampak bnda2 cmtu..huhu...ada satu hari tu, aminah bangun awal tuk solat subuh..di mana rumatenye kiah, masih belum terjaga lagi..so, aminah decide tuk solat dalam gelap je..tanpa buka lampu..sebabnya takut dia ggu kiah tido...aminah pun solat la macam biasa...di saat si aminah ni nak bagi salam yang pertama, dia ternampak "makhluk" betul2 depan mata dia..huhu....gila kan...si aminah ni xder pulak terkejut ke apa..kalo aku la, da lama pengsan kat situ..huhu

errm ni aku nak conclude je la..banyak sgt cerita berlaku kat apartment dorang..tapi aku mals lak nk cite satu2..huhu...dorang cakap kan, kat umah dorang ni memang ada yang jaga la kot..sebab dorang selalu sangat nampak makcik ponti ni kat rumah dorang...port makcik ponti ni kat belakang pintu masuk..huhu...

owh ye, bukan kat rumah dorang je la yang nampak bnda2 cmni..hampir satu aprtment da pernah nampak..
tapi myb tempat asal makcik ponti ni kat umah clasmate aku la..sebab dorang yang acap kali nampak..wallahualam..huhu..kbai!

No comments:

Post a Comment