Thursday, May 10, 2012

Sesi Menconteng Muka Ousmate~

assalamualaikum semua...rasa cam da lama sangat x update blog usang ni kan..haha..sebenarnya saya sangat2 buzy sekarang ni..buzy dengan apa?buzy dengan menonton youtube.,hahah..sampai nak update blog pun x menyempat kan..

saya ni da kira cam addicted gila dengan youtube..hahaha..lucu kan??sebenarnye bukan addicted apa pun..saya suka sangat2 belajar mekap dari make-up gurus kat youtube ni..syok tau..rasa cam expert gila2 je dorang ni men conteng2 muka sendiri..hehehe

so semalam disebabkan saya bosan tak tahu nak wat ape..nak wat asgment memang sangat la malas...heheh..ok saya tau memang saya pelajar yang x boleh dicontohi..hehehe..so, saya decide nak main conteng2 muka orang..nak cuba praktik kan apa yg saya belajar dari youtube selama ni..hehhe

saya dah pun menconteng muka ousemate saya..haha..kesian dia kene jadi talent saya..hahaah..talent la sangat kan..so, korang tengok la hasil dia ni..kih3..jangan kutuk lebih2 tau..sebab saya bukan make up artis aka mak andam..hehhee....

these are some pictures taken by my ousemate, AINUN..hehee...(just tuk suka2 k..eheh)





MAKEUP-me
PHOTOG-ainun
TALENT-sha
SPONSOR-pain,pol,cela..:))

No comments:

Post a Comment