Saturday, May 12, 2012

makan-makan @ meranti grill,UITM Shah Alam

assalamualaikum dan salam sejahtera readers...arini mood nak sajikan korang dengan entry bergambar je la ok..heheh..kita malas sangat nak menaip sekarang ni...rasa nak minta tolong NISA SUKA MENAIP je tolong taipkn tuk kita..heheheh....

pape pun, korang tengok je la gmbar2 ni ok..:P

owh ya..lupa nak gtau..ni aku makan kat hotel uitm..dak2 fakulti hotrel jugak yg serve kiteorg..sebab serving ni one of diorg punya subject tuk sem ni...aku pun pernah amik jugak ni dulu..tp tu zaman muka pakai tudung srabai pun wa talak kisah punya.hahah:D

kita start dengan appetizer dulu..ni THAT BEEF SALAD..sumpah sedap gila2.rasa nak tmbh byk2.tp sayang,tak boleh.:D


sambung plak dengan CAULIFLOWER SOUP...ni pun sedap..makan ngn softroll yg super lembut tu..huh..mantop!

ni GRILLED CHICKEN THIGH...gmbr cam x nyummy sgt kan..tp rasa perghh..sedap2..cuma dia punya sauce aku kureng sikit..sebab ni mushroom sauce..kalo blackpepper mest ag best kan..:P
diakhir dengan DESSERT..heheh..apa ntah nama dia x igt..apple struddle kot..eh betul ke eja dia..hahahl antak la...yg penting dia ala2 pie apple yg jual kat mcD tu..tp i bet dis one lagi bes la...hahahh..


owh ni geng2 saya yg join sekali dinner tu...yg agak berusia tu dato K, skandal saya..ops bukan2...lecturer kiteorg la...


saya dan dato'K..gmbr mmg sengaja diblurkan.haha

tea secawan!haha


farahin..menyempat posing.haha

kak sha..pandai ke guna pisau tu?.?hahahaha



saya..ehheh..pun menyempat kan nk posing bagai.


kenyang sudah..blurrrrpppppp!!!!!ALHAMDULILLAH..:)

Forever alone camni la gambar dia.hahah


owh sudah gemuk...malam tu naik sampai 10kg..hahah..ok tipu.kbai!


No comments:

Post a Comment