Tuesday, August 9, 2011

~TOP 4 blogger pilihan saya~

assalamualaikum...
hai awak semua..
arini tiba2 je rase nak share ngan awak semua blog mane yang selalu saya singgah..ehhehe
boleh dikatakan hari2 kita akan buka blog mereka2 ni tau...
saya macam ternanti-nantikan entry dia...
sebab bagi saya diaorang punya entry sangat best..
nak tau x blog siapa? heheh...

haaaaaaa ni la antara blogger2 pilihan saya~


  1. yuyu zulaikha -erm mesti korang semua kenal kan blogger ni...si yuyu yang tersangat la comel...serius dulu kan waktu mula2 saya jumpa blog dia, saya rase cam "ala borink gile blog minah ni"..tp lame2 haa amek kaw..addicted kowt..tiap2 ari nak baca blog si comel ni..
  2. cik epal - cik epal ni sure la semua orang kenal kan...femes gila dia ni....haa yang ni pun saya suka follow gak....byk entry dia mcm boleh kasi manfaat kat saya r...hahahah...dulu kan saya suka bace entry dia sal dia ngan MR.BUCK??..(kalo betul la tu name laki tu..x igt...)...then skang cik epal da xder story ag sal dat guy...skang cik epal bz ngan mr SS dia plak kan..heheheh....
  3. fatin suhana - ada x sesiapa yang x kenal fatin suhana ni?hehehe..ala dia ni model muslimah yang super duper cantik r..hehehh...saya suka tgk blog dia ni pun sebab banyak gambar dia yang cantik2...suka sangat tengok...ye la agpum kita kan bercita-cita nak jadi model muslimah jugak.hahahhahah...sebab lain saya follow dia ni sebab dia orang kuantan, pahang..ehhehe..same pulak...and the best one ialah fatin suhana pun akan pindah UITM puncak alam..sama dengan saya..suka2....
  4. nurul badiah lai - ok blog akak comel sorang ni pun kita suka follow tau...sebab ape??sebab dia comel..hahahahah...takde la,,sebab dia ni lawyer tau..kita suka baca pandangan2 dia yang dia wat dalam entry dia...entry dia sangat menunjukkan budak cerdik....huhu...serius tak tipu...agpun dulu kan kita amik kos law gak..same ngan kak nurul ni...tp skang da tukar kos..eeheheh...
ni la top 4 blogger pilihan saya....everyday mesti mau buka blog dorang...macam satu kemestian plak..sebabnye xnak ketinggalan...hahhahaa....erm korang pulak mesti ada blogger pilihan korang kan...jom kita share same2...ehheheheeh....

No comments:

Post a Comment