Monday, May 16, 2011

like mother like daughter~

like mother like daughter..heheheh


arini saya nak cite ag sal anak saudara kesayangan saya ni...hehehe...die sangat comel sebab tu saya suke cite sal die...hehehe...yg lain2 x comel sebab tu jarang cita...hahahahha....tidak..tolong benci sya sebab dikcriminate dorang...ehehhe..bukan2..dorang sgt cumel..tapi since now saya banyak habiskan masa ngan dak cumil ni, so saya byk cite sal die la..hehhhehe

erm tadi akak saya send mms...dia anta gambar anak dia pakai tudung..erm cam gambat kat ats tu..ehhehe...ya ampun..comel sangat kan budak kecil camtu pakai tudung..hehehe..dapat je pic tu kan..erm terus tunjuk kat akak2 yang lain..dorang sume cakap muka anak saudara aka anis tu gaya muka mak dia kan...like mother like daughter la katakan..hehehehe

then saya meseg la akak aka mak anis tu...haa ni kira meseg kiteorang la...

ikah:..hahaha..siyes gaya gila muka awak ina...

my sis:..erm ye ke....gaya sangat ke muka ina??..erm bese la...anak mak...jangan lupa simpan gambar anis lam facebook awak,,heheeh..

ikah: opkoz akan simpan...x cakap pun mmg akn simpan....

erm x tahan akak saya ni..siap suh simpan gmbar ank kat fb ag..heheheh..die xnak lak simpan kat facebook die sendie kan...hahah..(padahal tau dia tu jarang yang teramat sangat online kan)...

erm k la...nak smbung tgk juvana..papai~

p/s:..i love them so muchhhhhhhhhhhhh...!!!

No comments:

Post a Comment