Friday, April 27, 2012

HOMESTAY HAJI DORANI pictures version..:D

limah..tipah..jenab...karim..abu..ali...meh2 sini tengok gambar..hahhahah..minah kapochi sangat kan...:D

hahahaha...saya bukan minah kapochi tau..hahah..saya saja2 je ni nak share gambar saya kat HOMESTAY HAJI DORANI ni ngan korang...nak suh korang terliur tengok permandangan yang cantik2 kat sana...:P


saya dengan muka berlumpur bersama layang2 yang dibuat sendiri.:D


kawan saya,FARAHIN,,cantik kan..background xyah ckp la..superb:))


suka pic ni..cantik sesangat...FARAHIN wif AZIMAH..:))

bunga yang tumbuh mekar di chalet kami..:)

ok..FOREVER ALONE.hahah

jom tangkap ikan keli kawan2..:D

kami dengan keluarga AYAH dan MAK juga PAKCIK RAHMAN and his WIFE,..rinduuuuu:((

indahnyaaaaaaaa:))

sebelum pulang ke puncak alam..sedih:((

selepas penat menangkap ikan keli yang kemainnn degil..hahaa..sesi mencuci segala kekotoran di terusan SUEZ..:D

ok forever alone lagi..hahhaha..sedih betul..grrrrr::D

nice view rite??

menampi padi..nasib baik x hilang semua padi2 tu:D

first day...gambar berlatarbelakangkan chalet yang kami stay..

my clasmatessssss

menumbuk padi..haha

jambatan berhantu katanya..

mewarna batik....my hasil..:D

batik kami berlima..:))

menumbuk padi..:))

No comments:

Post a Comment